Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zadania dla grupy Starszaków 7

ŚRODA

1. Niedokończone zdania.

Kolejno dziecko i my dokańczamy każde zdanie.

Czuje sie dzisiaj jak....

Kiedy słońce świeci...

Jak wrócę do przedszkola....

2. Kałuże z figurami.

Na kartkach rysujemy -mogą same dzieci , ponieważ doskonale je znają-zarysy figur, po cztery : TRÓJKĄTY, KWADRATY, PROSTOKĄTY, KOŁA.  Rozkładamy je na podłodze, losowo w takiej odległości, żebyśmy mogli łatwo przeskoczyć z jednej na drugą. Skaczemy na nasze "kałuże" i wypowiadamy nazwę figury na jaką stanęliśmy. Jeżeli się pomylimy- wracamy na początek. Powtarzamy kilka razy. Możecie po wszystkich zabawach pokolorować figury :)

3.Karta pracy:  " Mniej, więcej, równo"

To nawiązanie do zabaw z poprzedniego tygodnia.

Przypominamy sobie znaki <mniejszości >większości (zbiory różnoliczne-różna liczebność zbioru)

 =równości (zbiór równoliczny)

Proszę aby Rodzic na kartce narysował 7 przykładów do rozwiązania dla dziecka wg opisu.

-po lewej stroni np. cztery kwadraty   ......miejsce na znak..... po prawej siedem trójkątów

-itd. wg własnego pomysłu. Zadaniem dziecka jest wstawienie odpowiedniego znaku między te zbiory figur.

4. "Wiosenna poleczka"- piosenka ŚPIEWAJĄCYCH BRZDĄCY.

Dostępna na kanale You Tube:https://www.youtube.com/watch?v=8W4_2FokVHU.

Kolejny dzień zabawy z poleczką. Myślę, że całkiem dobrze idzie Wam śpiewanie i taniec. Pobawcie się wspólnie.

5. Prosimy aby dziecko znalazło wyrazy rozpoczynające się literą Ł, ł w tekście z literatury dziecięcej jaki mu dostarczycie.

 

CZWARTEK

1. Witamy się.

Witamy się z drugą osobą albo ze wszystkimi uczestnikami jeżeli jest Was więcej w domu zamiennie: dłońmi, stopami, kolanami, głowami, łokciami, plecami, kuperkami ;)

2. Posłuchajcie wiersza 

Julian Tuwim
"Wszyscy dla wszystkich"

Murarz domy buduje,
Krawiec szyje ubrania,
Ale gdzieżby co uszył,
Gdyby nie miał mieszkania?

A i murarz by przecie
Na robotę nie ruszył,
Gdyby krawiec mu spodni
I fartucha nie uszył.

Piekarz musi mieć buty,
Więc do szewca iść trzeba,
No, a gdyby nie piekarz,
Toby szewc nie miał chleba.

Tak dla wspólnej korzyści
I dla dobra wspólnego
Wszyscy muszą pracować,
Mój maleńki kolego.

 

-Powiedzcie, o czym on mówi?

-Zacznijcie dzisiaj uczyć się wiersza na pamięć- to dobry trening na pamięć i ćwiczenie narządów mowy

3. "1maja, 2 maja, 3 maja"

Tak sie składa, że trzy dni pod rząd-zaczynając od jutra-to dni świąteczne. Ważne dla dużych i małych Polaków.

1 maja to Święto Pracy. Świętujemy dzień wszystkich ludzi pracujących, wszystkich zawodów.

Porozmawiajcie w domu o zawodach członków Waszych rodzin. Powiedzcie kim chcielibyście być w przyszłości.

2 maja to Święto Flagi- starszaki dokładnie wiedzą jak wygląda i wiedzą, że to jeden z symboli narodowych ( obok hymnu i godła Polski). Narysujcie ją.

3 maja to Święto Konstytucji 3ego maja. Niżej udostępniam Wam link z internetu dotyczący tego wydarzenia. To filmik dla dzieci.

https://www.youtube.com/watch?v=iaQxsbMYKFo

Nie jest to łatwy temat. Więcej o tym dowiecie się już niedługo, w szkole. Potraktujcie to swobodnie, bez stresu.

4.Proszę, napiszcie na kartce, w liniaturze wszystkie duże i małe literki jakie poznaliście-po jednym razie, oraz cyfry na kartce w kratkę.

5.Tańczymy i śpiewamy naszą wiosenną poleczkę :) My z Wami również :)